15 Şubat 2014 Cumartesi

Kızım 15 aylık +2 günlük oldu

Kızım15 aydır benim dünyamı cennete çevirdi.Herhalde evlat sevgisi böyle bir şey, Rabbim herkese nasip etsin böyle bir sevgiyi.İnsan anne olmayınca çocuk sevgisi de bir yere kadarmış, şimdi bütün çocukları ayrı  sever oldum.Onlar hakikaten melekler.Ona bakınca dünyanın hiç bir derdi dert değil hiçbir mutluluğu mutluluk değil.Canım kızım dünyanın bütün güzellikleri tabi herkesin meleklerini de bu güzellikler bulsun.Bir damla gözyaşı insanın içini mahvederken Rabbim yavrularımıza iyilik versin acılarını göstermesin.Ne zor onları acı çekerken görmek, ne zor imtihan onları öyle görmek.
O uyurken onu izledim ve bu satırlar döküldü içimden paylaşmak istedim.
Cenneti kokluyorum, cenneti yaşıyorum hergün.Hergün daha çok seviyorum Allah'ımı ve hergün daha çok şükrediyorum ona, cennette birgün daha geçirdim diye. Ölüm, cennet, cehennem kaygım yok, çok şükür Rabbim ödüllerin en güzelini vermiş bana.mutluyum yanı başımda mis kokulu yavrum var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder